Wednesday, June 1, 2011



Harga Tokek 50 Juta..!!! Terkejut aku bila mengetahui harga tokek melalui lawan sensawang. Harga tokek dinilai melalui berat, berat tokek melebihi 1000grm harga dia memang gila-gila punya. Setakat ini tokek terbesar yang pernah ditemui seberat 64KG dan terjual dengan harga RM64juta.
Semakin maju dunia, semakin rancak pula aktiviti tak bertamadun ini! Dengan sihir orang yang benci boleh jadi sayang, orang yang miskin boleh jadi kaya dan orang yang lemah boleh menjadi kuat. Ini semua kerja syaitan laknatullah yang sentiasa ingin menyesatkan anak-anak adam yang cetek agamanya dan keruh rohaninya.
Bila ditinggalkan kekasih... CINTA dipersalahkan... Bila dikecewakan... CINTA juga dipersalahkan.. Bila kasih tak kesampaian.. CINTA lagi sekali dipersalahkan... Hmm...kasihan CINTA... Sentiasa dipersalahkan... Tahukah KAMU tentang CINTA?
'Cantik..cantik..siapa yang tak mahu cantik? Di puji dan dikelilingi mereka yang mengagumi! Wow! seronoknya jadi insan yang dilabel cantik! Serasa dunia ini kepunyaannya! Alangkah bestnya jadi manusia yang mempunyai kecantikkan dan ketampanan semula jadi yang mampu meruntunkan hati bagi sesiapa yang memandang..
Sebagai wanita pasti mendambakan seorang lelaki yang baik menjadi suami. Kita melihat seseorang lelaki itu pada kerjayaan mereka atau pada kebaikkan mereka.?? Kadang-kadang kita tersilap melihat lelaki pada kerjayanya. Kita beranggapan lelaki yang baik adalah lelaki yang mempunyai kerjaya yang membanggakan. Sebenarnya seorang lelaki yang baik adalah terletak pada agamanya.
Ada sesiapa yang pernah terkena dengan permainan cinta lelaki 'si buaya darat'?Sila angkat tangan bagi yang wanita sahaja. Entry kali ini aku ingin berkongsi sedikit cerita berkenaan lelaki buaya darat. Semestinya lelaki spesis buaya inilah yang paling digeruni oleh kaum hawa. Buaya bukan sembarangan buaya, buaya jenis ini hidup di darat jadi lebih bahaya dari buaya yang ada di sungai. Susah untuk kita ketahui dan kenal pasti jenis spesis lelaki buaya darat.

No comments:

"CARILAH CINTA ALLAH...JIKA KITA LBIHKAN ALLAH..MAKA ..INSYAALLAH , ALLAH AKAN KURNIAKN INSAN YG TRBAIK UNTK KITA=)"



"BERDATINGLAH DGN ALLAH"





nOSTALGIA.........^_^